top of page

De psychologie achter digitalisering.

Bijgewerkt op: 29 sep 2024



ree

Het is niet altijd even makkelijk om de gebruikers van je applicatie of website optimaal gebruik te laten maken van de middelen die je voor ze ontwikkelt. UX-research ten spijt, als de gebruiker, om wat voor reden dan ook, weerstand ervaart gaat je oplossing niet of slechts gedeeltelijk gebruikt worden.


Leap Company richt zich in dit proces op de mens achter de gebruiker van je oplossing en bekijkt het in gebruik nemen van applicaties en websites als een (organisatie)verandering. "Kennen gebruikers de visie en het belang achter je oplossing? Voelen ze zich voldoende competent om er mee te werken?" - Zijn vragen die je jezelf kunt stellen in dat proces. Dat helpt om beter te begrijpen hoe je een nieuw ontwikkelde oplossing optimaal kunt gebruiken.


Naast de begeleiding die we bieden rondom complexe vraagstukken over samenwerking, een groeiende onderneming of reorganisatie, krijgen we ook steeds vaker de vraag om te adviseren over succesvolle adoptie van digitalisering door medewerkers. Onze veranderkundige aanpak geeft de adoptie een extra boost. Wil je weten hoe we adoptie in jouw organisatie kunnen verbeteren dan is het slim om meer te weten te komen over het fenomeen 'psychologie achter digitalisering'!


In de psychologie achter digitalisering kijken we naar vijf elementen die gezamenlijk de kracht vormen achter een succesvolle verandering, dat geldt ook voor digitalisering. Meer weten over vijf elementen en hoe je ze gemakkelijk voor je kunt laten werken? Bel ons vandaag nog.



ree


 
 
 

Opmerkingen


bottom of page